Surkein vuokranantaja koskaan ja palvelu kasvotusten toimistolla törkeää. Avainten luovutuksessa, kun vihdoin päästiin eroon koko paikasta niin avaintenluovutus ajasta ei voitu tuntiakaan joustaa ja perustelua asialle ei ollut. Todella kireä aikataulu siis kyseisenä päivänä.
Jonathan Ö.
11 tammi 2023, 9:55 pm
Todella surkea firma, ei mitään hyvää sanottavaa. Rahastaa, huijaa, ei vastaa kyselyihin.
Hei Jonathan. Todella ikävää kuulla, ettet ole ollut tyytyväinen toimintaamme. Hain asiakaspalvelujärjestelmästämme nimeäsi ja en löytänyt yhteydenottojasi. Jos sinulla on edelleen kysyttävää, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse juli@juliliving.com tai puhelimitse +358 75 325 8373.
Annie J.
30 marraskuu 2022, 4:55 pm
Very irresponsible and disorganized company. We have been trying to get in contact with them several times when we have had issues with our apartment, and they never contact our emails or calls.
Hi Annie, I am so sorry to hear that you haven't received any answer from our customer service! I couldn't find any contacts with your name so could you please send us email juli@juliliving.com or leave a callback message +358 753 258373 and we will get back to you the soonest. I just want to make sure that your issue is been handled. Br, Milla /Juli Living
Luiza P.
26 lokakuu 2022, 4:48 pm
We stayed in a temporary apartment for almost one month because the building was not ready. We received the announcement with 2 days before the moving. They paid the moving company and the rent for that period though and also muutomies for the second moving to the original place. The carbon-free concept of Juli Living made us to forgive their mistake. We appreciate their effort to make climate-friendly and cozy buildings and we hope that their customer service will get better in the future!
Hi Luiza, thank you for your feedback! I am so happy to hear that you value our journey towards carbon net zero and of course we are going to develop our customer service so that it will be even better in the future :) Br, Milla / Juli Living
Sari
30 kesäkuuta 2022, 1:00 am
Surkein vuokranantaja tähänastisen elämäni aikana. Yhteyttä heihin ei saa, heille ei ole puhelinnumeroa johon soittaa ja sähköposteihin vastataan jos vastataan. Kukaan ei tiedä mistään mitään ja taloyhtiön sääntörikkeisiin (mm. tupakointi parvekkeella ja kerhotilojen luvaton käyttö biletarkoitukseen) ei osata reagoida. Uudessa talossa raksamiehiä ravaa asunnoissa ilmoittamatta tekemässä kaiken maailman viimeistelytöitä. Tiedottaminen asioista surkeaa, ja kaiken huippu oli, että viimeisimpänä meille ilmoitettiin päivän varoitusajalla, että kotimme siirtyy seuraavasta päivästä alkaen Lumo Kotien omistukseen. No ainakin Lumo Kodeilta saa miljoona kertaa parempaa palvelua kuin Juli Livingiltä.… – näytä
Marika T.
7 kesäkuuta 2022, 1:31 pm
Tulkinkuja 3, älkää muuttako jos haluatte viihtyä kotonanne.
Jasmin
23 heinä 2023, 6:35 am
Millaista tuolla tulkinkujalla oli asua? Olen katsonut asuntoa sieltä, mutta huono palaute mietityttää.
Ronja B.
13 voi 2022, 6:28 am
Remontista ei ilmoitettu etukäteen vuokrattaessa (sisäkattoremppa, jonka aikana ei voi olla asunnossa). Vaikea kommunikoida yrityksen kanssa, soittopyyntöjä voi mennä monta ennen kuin soitetaan takaisin — heillä ei puhelinnumeroa.
Nora J.
4 voi 2022, 7:35 pm
Elämäni kurjin asumiskokemus.
Katriina P.
1 tammi 2022, 11:34 pm
Todella hankalaa kommunikoida tämän firman kanssa. Mistään ei löydy posti osoitetta, eikä puhelinnumeroa. Vastausta palautelomakkeeseen ei kuulu
Mikko R.
22 joulukuuta 2021, 9:07 pm
Vaimo tuli vuokralle lokakuussa 2021 vuokrat maksettu kaikki ajallaan, mutta Juliliving vaatii ensimmäistä vuokraa maksettavaksi. Lähetimme heille kuitin josta he kiittivät. Nyt samaa laskua perii perintätoimisto Lowell Suomi Oy. Uskomatonta.
Arvostelut
merkein
Tarkistettu tarkastelu
Arvosanojen keskiarvo
- 1,5
perustuu
10 arvostelut ja
4 luokitus
Nyt samaa laskua perii perintätoimisto Lowell Suomi Oy.
Uskomatonta.